• صفحه اصلی
  • >
  • سرور
  • >
  • اپیک گیمز موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را برای پردازنده های Threadripper AMD بهینه می کند

اپیک گیمز موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را برای پردازنده های Threadripper AMD بهینه می کند

اپیک گیمز موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را برای پردازنده های Threadripper AMD بهینه می کند

در پست اخیر وبلاگ AMD این شرکت اعلام کرد که موتور گرافیکی Unreal Engine 5 اپیک گیمز اکنون در حالت دسترسی زودرس قرار دارد و نسل جدید بازی ها را تأمین خواهد کرد و اکنون برای کار تدوین با پردازنده های Ryzen Threadripper کاملاً بهینه شده است. نیک پنوردن معاون اصلی اپیک گیمز خاطرنشان می کند که:

استفاده از پردازنده های Threadripper به توسعه دهندگان این امکان را داده تا کدها را در Unreal Engine 5 بسیار سریعتر از گذشته تدوین کنند.

“با استفاده از پردازنده های Threadripper ما می توانیم موتور را خیلی سریعتر از آنچه که قبلاً بود تدوین کنیم. این یک راندمان بزرگ برای تمام مهندسان تیم است. هرچه زمان کمتری برای این کار صرف کنند می توانند زمان بیشتری برای توسعه ویژگی ها ، آزمایش عملکرد ، و بهبود موتور Unreal Engine 5 را اختصاص دهند . “

خوب است به یاد داشته باشید که Epic تنها به عملکرد تلفیقی اشاره دارد که کاملاً متفاوت از استفاده واقعی هسته در گیم پلی است. به عنوان مثال موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در حال حاضر می تواند بیش از 8-12 هسته را برای کارهای تلفیقی استفاده کند اما بیشتر بازی هایی که با Unreal Engine 4 اجرا می شوند فقط در مورد عملکرد واقعی گیم پلی می توانند از هشت هسته استفاده کنند.

AMD یک شریک راهبردی اپیک گیمز است بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت کمک کرده است تا بهینه سازی های کامل Ryzen Threadripper برای کارهای تدوین کد Unreal Engine 5 را انجام دهد. این بهینه سازی ها می تواند شامل آگاهی از CCX یا گروه پردازنده های پوششی با Threadripper 3990X باشد.

شاید حتی می توانستیم ببینیم که Unreal Engine 5 از هسته پشتیبانی می کند و 64 هسته را برای گیم پلی واقعی محاسبه می کند. به عنوان مثال Star Citizen در حال حاضر برای استفاده ی بیش از هشت هسته پردازنده در حال توسعه است. توسعه دهندگان Star Citizen ، CIG ، اظهار داشتند که پس از اینکه بازی به یک موتور رندر جدید (با نام رمز “Gen12”) تغییر یافت و به API Vulkan تبدیل شد از “تمام هسته های موجود” استفاده خواهد کرد. این بازی در حال حاضر در موارد خاص (در API نسبتاً قدیمی DX11) از حداکثر هشت هسته استفاده می کند.

همراه با API هایی مانند DX12 و Vulkan که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند فرصت زیادی برای پشتیبانی از هسته بالاتر در گیم پلی واقعی وجود دارد. هنوز AMD و Epic آن سطح از جزئیات مربوط به موتور جدید را به اشتراک نگذاشته اند اما مطمئنا اطلاعات و جزئیات بیشتری را در آینده در اختیار کاربران قرار میدهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.